Ny seier til damelaget

Kampen mellom Valdres og Lillehammer KFK 2 ble aldri spesielt spennende, til det var det for stor forskjell på lagene. Vi stilte med en tropp på 18 spillere, mens Lillehammer kom med kun 10 spillere. 3 kamper på en uke (2. og 3. divisjon), skader og sykdom var nok noe av årsaken til at Lillehammer kom såpass redusert.

Det ble derfor stort sett spill mot et mål. Jentene spiller seg til mange sjanser og scorer noen fine mål, allikevel er vi ikke helt fornøyd med gjennomføringen denne gangen. Litt for ofte gjøres det feil valg på vei fram. Med større presisjon og ro på siste tredjedel kunne det ha blitt laget lagt flere mål mot Lillehammer 2.

Allikevel finnes det lyspunkter. Thea scorer et flott mål, der hun header ballen utagbart i lengste hjørne for keeper etter godt innlegg fra May Liss. Anita viser form med tre nye mål, mens Kristin er toneangivende og gjør en god kamp som kantspiller.

Nå venter to bortekamper for damelaget. Siste hjemmekamp for året går søndag 9. oktober.

Valdres FK - Lillehammer KFK 2: 7-0 (3-0)

Blåbærmyra, fredag 16.9.2011

Mål: 1-0 (7) Elin, 2-0 (23) Thea, 3-0 (26) Gine, 4-0 (58) Stine, 5-0 (61) Anita, 6-0 (65) Anita, 7-0 (84) Anita

Laget: Gro (Mari fra 67. spilleminutt), Anette (Malin fra 67. spilleminutt), Solveig (Camilla fra 67. spilleminutt), Jorid, Elin, Marthe (Mariann fra 60. spilleminutt), Gine (Silje fra 67. spilleminutt), Stine, Kristin, May Liss (Anita fra 60. spilleminutt) og Thea (Anja fra 60. spilleminutt)