Informasjon rundt Valdres FK-talentlag

Valdres FK har nå tatt ut spillere til de ulike lagene i vår talentsatsning. Høstens første samlinger er gjennomført og vi ser frem mot en høst med flere innholdsrike samlinger.

Ambisjonen med vår talentsatsning, er å gi yngre spillere i Valdres et spisset tilbud i egen region. Vi ønsker at våre yngre talenter skal ha muligheten til å få matchet seg på et høyt nivå i tidlig alder. Dette skjer ved at de største talentene i Valdres får flere treninger sammen og at de får matchet seg på høyere nivå i kampsituasjoner enn det de gjør i klubbhverdagen. Dette mener vi er viktig for å få ytterligere utvikling og gi spillerne ny motivasjon til ekstra trening i de viktige ungdomsårene.

For at Talentlagene skal fremstå som et samlet lag og ha Valdres identitet, har vi hatt et ønske fra starten av at alle er likt kledd på samlingene. Valdres FK har en avtale med Diadora og vi har valgt at alle skal ha 1 genser, 1 t-skjorte og 1 bukse. Dette utstyret skal brukes på alle samlinger.

For deltagelsen på våre talentlag og for Diadora-utstyret koster det kr 1000,- per deltager. Dette dekker da Diadora-utstyret, treningsutstyr til lagene, treninger, kamper og baneleie.

DNB NOR har gått inn som sponsor for våre talentlag og har vært med på å bidra til at talentlagene har blitt en realitet.

All informasjon rundt talentlagene vil bli lagt ut på hjemmesida. Enten på framsiden eller under AKADEMI og de ulike lagene. Her ligger planen for tidspunktene for samlingene i høst. Følg med her jevnlig så du får med deg all informasjon.

Kontonummer: 2070.20.62609 (HUSK: BETALINGEN MÅ MERKES MED NAVN). Utstyret vil bli utdelt når betalingen er registrert.

Kontaktinformasjon, de ulike lagene: (brukes ved forfall til samlinger)

G96/97 - Gunnar Dahlen, tlf: 900 25 588

J96/97 - Thomas Morgan, tlf: 472 73 144

G98/99 - Øyvind Lund, tlf: 951 54 082