Ufortjent resultat på Blåbærmyra!

Les mer fra kampen her i Avisa Valdres:

Oppland Arbeiderblad oppsummerer kampen slik:

Valdres avga poeng på Blåbærmyra.Valdres klarte bare 2-2 hjemme på Blåbærmyra mot et ungt og urutinert lag fra Aalesund. Stillingen ved pause var 0-0. Hjemmelaget tok tidlig tak i oppgjøret i ettermidagens oppgjør på Blåbærmyra, men scoringene uteble. Grubisic var farlig frempå ved flere anledninger, men ballen ville ikke i mål. Tordentalen til Skjærstad ga umiddelbart resultater etter hvilen, og først var Simen Høglien på rett plass. Rett etterpå økte Øyvind Lund til 2-0, og de fleste trodde kampen var kjørt. Hjemmelaget valset over Aalesund 2, men så var Øyvind Lund uheldig og plutselig var det kamp igjen. Rett etterpå var utligningen et faktum, og publikum måtte virkelig gni seg i øya. Valdres FK har virkelig motgang for tiden, og selv ikke på en forholdsvis god dag klarte de å ro i land en fortjent seier.