Valdres FK jr  -  Nordre Land
Israil Edilsultanov: 1 mål

Seier mot Kjellmyra

Damelaget vant 3-0 borte mot Kjellmyra søndag ettermiddag. Et resultat som kunne vært lagt større etter banespill og målsjanser.

God kontroll, men få mål

Kampen mot Kjellmyra var den første etter en lang fotballferie. Vi har god kontroll kampen igjennom og periodevis spilte jentene fin fotball på den flott gressbanen på Kjellmyra stadion. Spesielt satt relasjonene på høyresiden godt i 1. omgang, mens vi i 2.omgang skapte mye på venstresiden. Dessverre er vi ikke riktig gode nok i avslutningsfasen denne dagen. Både Gine, Thea og Mariann kom til store sjanser uten å lykkes foran mål. Tre nye poeng er vi fornøyd med, men seieren kunne vært større.

Nordre Trysil neste

Lørdag 20.8 spiller damelaget borte mot Nordre Trysil. Laget som har scoret flest mål i årets serie, ligger på 3.plass etter ni spilte kamper.  Dette skrev de på sin hjemmeside etter oppgjøret på Blåbærmyra i vår: " (…) et lag som absolutt er mulig å slå, så til høsten skal vi ta dem da de kommer på besøk, og det er de som har 4 timers busstur i beina."

Vi ser fram mot et hyggelig besøk og spennende kamp på Jordet førstkommende lørdag.

Kjellmyra - Valdres FK: 0-3 (0-1)

14.8.2011, kl. 15:00

Mål: 0-1 (39) Marthe, 0-2 (69) Anita og 0-3 (89) Gine

Laget: Gro (Mari fra 80.min), Camilla, Solveig, Jorid, Elin, Gine, Marthe, Stine (Silje fra 80 min), Kristin (Mariann fra 64 min), May Liss (Anita fra 53 min) og Thea (Ingunn fra 64 min)