Valdres FK jr 6 - 0 Nordre Land

Klubbforumet

Styret i Valdres FK har i styremøte 08.08.11 diskutert de siste ukers bruk av klubbens forum på vår hjemmeside. Dette gjelder spesielt juniorlagets del av forumet.

I det siste har innholdet i enkelte av innleggene vært av en slik karakter at vi ikke ser oss tjent med å ha denne type anonyme meningsutvekslinger på vår offisielle hjemmeside og vårt offisielle forum. Styret har vedtatt at de trådene som dette gjelder vil bli slettet.

Vi har seriøst diskutert å legge ned hele forumet, men for å bruke fotballspråket har vi valgt å dele ut et gult kort. Hvis enkelte da ikke tar dette signalet og fortsetter på samme vis, vil forumet bli stengt. I alle fall inntil vi finner en løsning hvor anonyme innlegg ikke er mulig. For eksempel med en kobling mot Facebook for identifisering.

Styret vil presisere at dette ikke gjøres for å kneble kritikk og heller ikke at alt i vår klubb går på skinner, men vi setter mer pris på at kritikk og forslag til forbedringer framføres til den eller de som har ansvar for dette og ikke ved anonym skittkasting og mobbing i full offentlighet. Noe som kun rammer oss sjøl og den klubben vi er glad i, og som mange jobber for utvikle videre - hver eneste dag.