Valdres FK årets Valdresambassadør!

På årets næringslivsdag som i dag ble avviklet på Fagernes Hotell, fikk Valdres Fotballklubb den store gleden av å ha blitt kåret til "Årets Valdresambassadør 2011". Styreleder Ove Rabben tok imot prisen på vegne av klubben og uttrykte stor glede over denne prestisjetunge utmerkelsen fra næringslivet i Valdres. - Vi har hele veien jobbet for å være en grunnpilar i merkevaren Valdres, sier Ove Rabben.

Med et veldig kompetent styre og satsning på en utvidet administrasjon, og god sportslig jobbing både på dame- og herresiden over tid, er det veldig gøy at vi blir belønnet med denne prisen, sier markedsansvarlig Tone Eggum.

I året som gikk hadde vi økt omtale av klubben i nasjonalpressen, hvor A-laget viste gode prestasjoner i Cupen mot Hønefoss og seriesystemet, og våre egne juniorer som gjennom storspill på flere av landets største arenaer i 2010 presterte å stjele poeng fra samtlige motstandere i interkrets-serien for Junior, slikt lar seg høre når det er mot klubber som Vålerenga, Lillestrøm og Stabæk.

Fra juryens begrunnelse tar vi med at prisvinneren mer enn noen andre har sørget for å sette Valdres på Norgeskartet de siste årene. Årets prisvinner er også en organisasjon som på kort tid har utviklet seg fra å være en forening til å bli en kompetansebedrift.

Vi gratulerer alle i Valdres FK med et storartet arbeid i året som gikk og som innbringer av denne prisen.

P.S:

I fjor ble prisen vunnet av Hallgrim Hansegård og hans Frikar.

Juryens begrunnelse