Nye websider

Nyheter vi kan friste med er: Liveoppdateringer fra bortekamper, hvor tilhengere kan kommentere underveis, Valdres-TV, siste kommentar fra forumet på forsiden, noen av artiklene blir sortert på hvert enkelt lag og vi har flere frivillige til å oppdatere nyheter i tillegg til en mer oversiktlig menyløsning.

Ikke minst er det lettere for det frivillige apparatet, trenere og spillere å oppdatere siden i tiden fremover, med ny teknisk løsing i bunn. Sammen med Kreativ Strek prøver vi å få til en mest mulig automatisert og lett løsning å oppdatere.

Internettgruppa med bl.a. Tony Andre Strande i spissen, Erik Sanne, Anders Nysveen og Kreativ Strek skal ha stor ros for å ha vært særs effektive og kreative i denne prosessen, slik rett før seriestart, sier Eggum.

Anders Nysveen kommer til å følge A-laget på kamper uttabygds, så da kan vi som ikke tør å bevege oss sørafor Valdresporten følge med på nettet og kommentere bortekampen online. Med Anders får da også muligheten til å filme og dokumentere flere av kampene.

Første test for liveoppdateringer blir på Blåbærmyra, torsdag kl. 19 med interkretslaget som skal spille mot Fredrikstad, som hittil har to strake seiere.

Stor interesse

De fleste vil sikkert også legge merke til at det er lagt inn 2 annonser på forsiden. Vi har vært så heldige at Kreativ Strek sponser oss med halvparten av jobben med nettsidene, men vi ser oss nødt til å dekke de andre kostnadene med annonsekroner.

Helt utrolig, men i løpet av et år har vi så mange som 511 personer som er inne å titter på websidene våre i snitt hver dag, kan makedssjefen fortelle. - I April og Mai var det hele 820 og 790 unike brukere pr dag i fjor, med rekord på 1300 unike, rundt 3. runde i Cupen mot Hønefoss.

Med nye websider og egen internettgruppe, håper klubben å øke besøkstallet drastisk og forhåpentligvis også entusiasmen rundt Valdres på nett.