Seier mot Grue

I en tett og jevn kamp vant damelaget 1-0 mot Grue. Det betyr seriefinal mot Eina/Bøverbru/Kolbu/Lena førstkommende søndag.

Det ble en tett, jevn og spennende bortekamp mot Grue. Valdres sin scoring kom allerede etter 4. minutter. På et gjennomløp får Anita stresset Grue sin forsvarsspiller slik at ballen, uheldigvis for Grue, går i mål. Flere mål ble det ikke. Valdres spilte en god 1.omgang, mens Grue hadde det største trøkket i 2. omgang. Totalt sett vinner Valdres fortjent etter spill og målsjanser.

Vi ønsker Grue lykke til i sin siste kamp for året. Slik dette laget har fremstått i oppgjørene mot oss, hører de hjemme lenger opp på tabellen.

Valdres FK sitt damelag spiller sin siste kamp for sesongen søndag kl. 13:00. VI oppfordrer alle til å ta turen og heie på jentene!

Grue - Valdres FK: 0-1 (0-1)

Mål: 0-1 (4) Selvmål Grue

Laget: Gro, Anette, Solveig, Jorid, Elin, Marthe, Gine, Stine, Kristin (Mariann i 25 min.), Anita, Thea (Anja i 5 min.)